Egy ideje már érlelődött bennem, hogy "kiírom magamból" a gondolataimat. A mindennapokról, a társadalmi problémákról, amikre oly sokszor szoktam kommentelgetni a facebookon is.

Lassan meguntam, hogy minden egyes post-ra külön írogassak, így eljött a válaszok összefűzésének az ideje. 

Nem ígérem, hogy minden nap fogok valami "okosat" mondani, nem fogok minden nap fölöslegesen savazni különböző közéleti figurákat, de igyekszem majd sűrűn vissza-visszatérni ide és kiönteni a felgyülemlett gondolataimat.

Bizonyára lesznek olyanok, akik nem fognak velem egyetérteni, de én hűen Voltaire-hez, Rousseau-hoz, ha nem is értek majd a válaszokkal, kommentekkel egyet, de az életem árán is megvédem a jogukat, hogy kifejezhessék azt!

Bizonyára sok gasztronómiai eszmefuttatást is fogok írni, ha már a vendéglátásban élek, dolgozom. Persze, vendéglősként és nem a vendég szemszögéből fogok írni, reagálni..., de igyekszem jó tanítványa lenni pót-apámnak, Márkus Lászlónak, akitől megtanultam (remélem...) objektíven ítélkezni dolgokról. És persze nem csak ezt tanultam meg Tőle, de majd azokról is fogok itt-ott megemlékezni...

Szebb napot Mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ghavrilos.blog.hu/api/trackback/id/tr833082544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása